قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس

سوالات متداول

سوالات متداول

1آیا بعد از آپلود مقاله خود باید هزینه ای پرداخت کنم؟
نخیر. شما بعد از دیدن پیشنهاد ادیتورهای مختلف میتونید تصمیم بگیرید که آیا با پدیت کار کنید و یا نه. بعد از اتمام پرداخت توسط شما، سامانه به صورت خودکار پروژه ای برای ادیتور انتخابی از طرف شما ایجاد میکند و پروژه شروع میشود.
2من چطور میتوانم از قیمت سرویس با خبر بشوم؟
برخلاف بسیاری از سرویس های مشابه که بر اساس تعداد کلمات خدمات خودشون را قیمت گذاری میکنند، سامانه پدیت بر اساس بازار آزاد کار میکند. یعنی مقاله شما به چندین ادیتور نشون داده میشود و هر ادیتور بر حسب زمانی که احساس میکند باید برای مقاله شما صرف کند، قیمتی به شما پیشنهاد میدهد. درنهایت شما به عنوان کاربر با توجه به پیشنهادهای مختلف یکی را انتخاب میکنید. دقت کنید که ادیتورهای سامانه پدیت فراتر از یک ادیتور عمل میکنند و بیشتر مانند یک مشاور به شما کمک میکنند تا بهینه ترین نتیجه را در قبال زحمتی که کشیده اید به دست بیاورید.
3آیا امکان بازگرداندن هزینه در صورت عدم رضایت من وجود دارد؟
در صورتی که مقاله شما به دلیل ایراد نگارشی از طرف مجله رد شود، در مرحله اول مقاله شما برای ادیتور دیگری فرستاده میشود تا مقاله از لحاظ دستور زبانی ارتقاء بیابد و برای ژورنال دیگری فرستاده شود. در صورت رد شدن مقاله برای بار دوم، هزینه پرداختی شما به شما بازگردانده میشود. با دقت نمایید، این مورد تنها در صورتی هست که تنها دلیل رد مقاله ایرادات نگارشی عنوان شود از طرف مجله.
4آیا امکان نوشتن کاور لتر و یا معرفی داور برای مقاله من وجود دارد؟
حتما. درصورتی که به این موارد احتیاج دارید، در زمان آپلود مقاله خود در قسمت توضیحات از ادیتورها این موارد را نیز درخواست نمایید. از آنجایی که ادیتورها در زمینه شما صاحب نظر هستند میتوانند در یافتن داورهای مناسب برای مقاله شما به شما یاری برسانند.
5چطور باید برای گواهینامه پدیت (Pedit Certificate) اقدام کنم؟
مفتخریم اعلام کنیم که سامانه پدیت تنها سانانه ایرانیست که قابلیت صدور گواهینامه ویرایش را دارا میباشد. بعد از اتمام روند ویرایش و تصمیم نهایی برای عنوان مقاله، با ایمیل peditcert@pedit.ir تماس بگیرید. در طول یک روز کاری سرتیفیکیت نگارش برای شما ارسال میشود.
1به عنوان ادیتور از چه ابزاری برای ویرایش باید استفاده کنم؟
تمام مقاله های ارسالی به سامانه پدیت باید در قالب یک فایل وورد ارسال گردند. به همین جهت شما میتوانید از منوی review و قسمت Track Changes برای ویرایش بهره بگیرید.
2ادیتورهای سامانه پدیت چه کسانی هستند؟
تمامی ادیتورهای سامانه پدیت از محققان برجسته فارسی زبان هستند که از دانشگاههای مطرح انگلیسی زبان فارغ¬التحصیل شده¬اند. در روند دعوت به همکاری که برای ادیتورهای سامانه پدیت ارسال میشود، مخصوصا کسانی که دارای مقاله در مجلات معتبر هستند و دارای سابقه نحقیقاتی میباشند برای همکاری انتخاب می¬گردند.
1من چطور میتوانم به عنوان ادیتور با پدیت همکاری نمایم؟
در این مرحله جذب شدن ادیتورها به سامانه پدیت بیشتر از طریق دعوتنامه انجام پذیر است. درصورتی که شما فکر میکنید شرایط پیوستن به گروه پدیت را دارا هستید، لینک گوگل اسکولار خود را با استفاده از آدرس ایمیل دانشگاه و یا موسسه تحقیقاتی خود برای ما از طریق ایمیل support@pedit.ir برای ما ارسال نمایید. ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.
2موسسه خیریه ما چگونه میتواند با پدیت همکاری نماید؟
بسیاری از ادیتورهای سامانه پدید همه و یا بخشی از درآمد خود را برای امور خیریه اختصاص میدهند. اگر علاقه مندید تا خیریه شما به عنوان گزینه پیش فرض در سامانه پدیت قرار بگیرد، با ایمیل probono@pedit.ir تماس حاصل نمایید.
اگر جواب سوال خود را نیافتید از طریق فرم تماس، سوال خود را برای کارشناسان ما ارسال نمائید.